Intrebari frecvente

CUM COMAND?

Pasul 1 – Navigati prin categoriile de produse din meniul din stanga pentru a selecta produsele pe care doriti sa le achizitionati. Apasati butonul ”ADAUGa iN COs” pentru a adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi.
La final, aveti posibilitatea de a  vizualiza lista de produse pentru a vedea daca acestea corespund dorintelor dumneavoastra. Valoarea totala apare la sfarsitul listei.

Pasul 2 – Daca nu aveti deja un cont creat pe site, va trebui sa introduceti datele dumneavoasta pe pagina de inregisrare. in cazul achizitionarii de produse pentru persoane juridice, completati campurile corespunzatoare.
Daca sunteti deja inregistrat, se trece peste acest pas.

Pasul 3 – Selectati modalitatea de livrare si modalitatea de plata convenabila pentru dumneavoastra. Daca aveti observatii referitoare la comanda, va rugam sa le introduceti la sectiunea”OBSERVAtII”. Apasati butonul ”TRIMITE” pentru a valida comanda.
Butonul ”Adauga la dorinte” va permite sa adaugati intr-o lista produsele pe care le indragiti si pe care doriti sa le comandati mai tarziu. Aceasta lista memoreaza toate produsele selectate de dvs.
in momentul in care va hotarati sa comandati un produs din aceasta lista, apasati pe butonul ”ADAUGa iN COs” si produsul se va muta din lista de dorinte in cosul de cumparaturi.

in cosul de cumparaturi puteti sa:

• Modificati cantitatea fiecarui produs comandat;
• Folositi coduri de reduceri/cupoane pe care le detineti;
• Renunta la un produs din cos prin apasarea butonului ”sTERGE”.

Comanda minima obligatorie este 50 de lei.

CUM PLATESC?

Aveti posibilitatea de a alege intre:

plata online prin card bancar;
transfer bancar prin ordin de plata;
numerar, la livrare (ramburs).

Plata online prin card bancar

in cazul in care ati optat pentru aceasta metoda de plata, veti fi directionat catre platforma partenerului nostru Mobilpay unde veti completa datele solicitate pentru finalizarea procesului de plata. Cardurile acceptate la plata sunt Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro. Dupa finalizarea platii, livrarea comenzii dumneavoastra va fi efectuata de catre agentul serviciului de curierat rapid sau prin Posta Romana.

Transfer bancar prin ordin de plata

Optand pentru ordinul de plata, veti transfera in avans suma reprezentand valoarea produselor achizitionate. Informatiile necesare platii le gasiti mai jos:

Cont IBAN: RO90UGBI0000402010333RON
Banca: Garanti Bank, Sucursala Tomis Constanta
Denumire societate: SC Mezon Bee SRL
CUI: RO 29801295

Plata prin OP trebuie efectuata in maximum 5 zile lucratoare de la data efectuarii comenzii. in caz contrar, comanda dumneavoastra nu va fi luata in considerare.
in cazul comenzilor achitate prin OP in contul companiei noastre nu se suporta decat taxa de livrare. Va rugam sa transmiteti confirmarea platii la adresa office@eubio.ro.

Plata ramburs

Alegand aceasta metoda de plata, comanda se va achita in numerar, la livrarea efectuata de agentul serviciului de curierat rapid sau de Posta Romana.
Preturile de pe site (inclusiv taxele de transport) contin TVA.

CUM SE FACE LIVRAREA?

Livrarea se face la adresa mentionata in detaliile contului dumneavoastra.
Comanda va fi livrata GRATUIT oriunde pe teritoriul Romaniei, daca valoarea comenzii depaseste 150 RON.
Pentru comenzi mai mici de 150 RON, taxa de livrare este:

15 RON (TVA inclus) prin Posta Romana, oriunde pe teritoriul Romaniei;
17 RON (TVA inclus) prin Cargus International, curierat rapid, oriunde pe teritoriul Romaniei.

Atentie! in cazul in care localitatea la care se doreste livrarea nu se afla in zona de acoperire Urgent Cargus, se va percepe o taxa aditionala, in functie de km suplimentari. in cazul comenzilor ce depasesc 150 lei, transportul nu va mai fi gratuit. Veti fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a primi confirmare de livrare in acest caz.

Produsele comandate vor fi livrate numai pe teritoriul Romaniei prin curierat (Posta Romana sau Urgent Cargus). Durata de livrare obisnuita a produselor aflate in stoc este de 24h-48h(prin curierat rapid), respectiv 3-5 zile lucratoare in cazul Postei Romane de la momentul confirmarii comenzii.
Termenele de livrare sunt cele declarate si asumate de Cargus International, respectiv Posta Romana. Termenele curg din momentul confirmarii expedierii produselor comandate.

in cazul expedierii prin Posta Romana, veti primi un aviz ca a sosit coletul la oficiul postal de care apartine adresa de livrare introdusa. in cazul in care ati optat pentru plata ramburs, veti achita contravaloarea pachetului la ridicarea lui de la Oficiul Postal.
Daca nu primiti avizul in cutia postala, va recomandam sa verificati la Oficiul Postal de care apartine adresa de livrare primirea coletului in 3-5 zile lucratoare de la momentul cand ati primit emailul nostru de confirmare a comenzii.

in cazul in care adresa la care doriti expedierea coletului nu corespunde cu cea din buletinul de identitate, va rugam sa specificati ”Post Restant” la sectiunea ”OBSERVAtII”. Vor fi astfel eliminate situatiile in care functionarii Postei Romane va pot refuza eliberarea coletului.

Daca in termen de 10 zile nu ridicati coletul, acesta se va intoarce la noi (in acest caz noi platind cheltuielile de livrare, retur si magazinaj), situatie in care pentru comenzile viitoare va trebui sa faceti plata anticipat.

IN CAT TIMP SUNT PRELUCRATE COMENZILE?

Comenzile sunt preluate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea acestora. Comenzile sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. in acest caz, in momentul preluarii comenzii, va vom contacta telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. in situatii speciale pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in week-end-uri si in perioada sarbatorilor legale. Prelucrarea datelor se face de LUNI pana VINERI intre orele 9:00-18:00.

CUM MA INREGISTREZ?

Tot ce aveți de făcut este să apăsați butonul ”ÎNREGISTREAZĂ-TE” din partea dreapta-sus a paginii de întâmpinare. Veți fi redirecționat către pagina „DETALII CONT” unde veți completa câmpurile marcate cu *: informații de autentificare, informații personale, informații fiscale și datele de livrare. Odată completate câmpurile, aceste date vor rămâne înregistrate în contul dumneavoastră și nu va mai fi necesar să le introduceți în cazul unei noi comenzi, decât dacă doriți să le schimbați (exemplu: o altă adresă de livrare).

Dacă doriți să fiți la curent cu noutățile, produsele noi, articolele apărute pe blog, lăsați bifată căsuța cu textul Mă abonez la newsletter pentru a primi noutăți, promoții, sfaturi practice înaintea tuturor .
Bifați căsuța din fața textului Am citit şi sunt de acord cu Termenii şi condiţiile site-ului.
Introduceți în căsuță codul de verificare. Acest cod verifică dacă datele sunt introduse de către o persoană sau de către un software de calculator.

Apasați butonul “MĂ ÎNREGISTREZ” și veți primi un e-mail pentru activarea contului la adresa de e-mail menționată. În cazul în care nu confirmați crearea contului în decurs de două zile, acesta va fi șters din baza noastră de date. Un al doilea e-mail vă va informa referitor la datele de autentificare.

CUM MA AUTENTIFIC?

Pentru autentificare, apăsați butonul ”INTRĂ ÎN CONT”. Introduceți adresa de e-mail și parola dumneavoastră. În cazul în care ați uitat parola, dați click pe linkul ”Am uitat parola”. Veți primi un e-mail de resetare a parolei.

PRETURILE PRODUSELOR AU TVA INCLUS?

Preturile produselor, cat si preturile taxelor de transport sunt exprimate în RON si includ TVA.

CARE SUNT AVANTAJELE INREGISTRARII LA NEWSLETTER?

Dacă vă înregistrați la newsletterul Eubio, veți fi la curent cu toate noutățile, reducerile la produse și veți fi anunțat/ă când apar articole noi pe blog.

CARE SUNT AVANTAJELE INREGISTRARII UNUI CONT DE CLIENT?

Având un cont de client beneficiați de următoarele avantaje:
• Din contul dumneavoastră veși putea comanda cu un singur click fără a mai fi nevoie să completați formulare obositoare.
• Primiți oferte personalizate din partea Eubio în funcție de istoricul dvs. de comenzi.

CE SE ÎNTÂMPLĂ CU DATELE MELE PERSONALE?

Pentru a alfa răspunsul la această întrebare, vă rugăm să citiți POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE din secțiunea TERMENI ȘI CONDIȚII”..